Uniek aan ons

In alles wat wij doen staat onze klant centraal. Door de best mogelijke service te verlenen en oprecht betrokken te zijn bij onze klant proberen wij hem zo tevreden mogelijk de deur uit te laten gaan, en hopelijk weer terug te laten komen. Er zijn een aantal dingen die hier voor ons een belangrijke rol in spelen en die winkelen bij ons uniek maken.


personeel de lau modeVakkundig advies door ons en onze medewerkers.

Zowel op onze verkoopvloer als in ons atelier werken mensen die kennis van zaken hebben. Die weten waar ze over praten en wat ze het beste kunnen doen om het u als klant helemaal naar de zin te maken.

 

speldenkussen

Vakkundige veranderingen aan confectie in eigen atelier.

Wij vinden dat de kleding die u bij ons koopt u perfect moet passen. Wij doen er dan ook alles aan om dit voor elkaar te krijgen. Daarom vermaken wij uw aankopen in ons eigen atelier, zodat we er zeker van zijn dat het helemaal naar wens wordt.

 

parkeren - kopie

Gratis parkeergelegenheid voor de zaak.

Als u bij ons komt winkelen hoeft u niet ver te lopen vanaf een parkeerplaats of betaald te parkeren. Parkeren kunt u namelijk gewoon bij ons voor de deur. Gratis. Het enige dat u hoeft te doen is uw blauwe kaart zichtbaar neerleggen.

 

Gratis parkeergelegenheid De zaak bezoeken buiten de openingstijden om.

Als u geen tijd heeft om tijdens onze openingstijden bij ons langs te komen is dat geen probleem. Het is altijd mogelijk om met ons een afspraak te maken, zodat u op een ander moment in alle rust een nieuwe outfit kunt komen uitzoeken.

 

klantenkaart

Stempels sparen op onze klantenkaart.

Bij besteding van iedere €50,- ontvangt u bij ons een stempel op de klantenkaart*. Bij 12 stempels heeft u al een volle kaart, en op dat moment betekent deze kaart voor u een korting van €30,- op uw aankoop. Wij houden de kaart voor u bij en deze blijft onbeperkt geldig. U bepaalt dus zelf hoe lang u nodig heeft om te sparen!
*deze kaart is strikt persoonlijk en niet geldig op afgeprijsde artikelen en acties